Jak vypadat a cítit se mladší podle Ashleigh Hitchcock

Jak vypadat a cítit se mladší

Jednou z mých oblíbených her je nechat lidi hádat, kolik mi je. To nikdy nezklame, vždy mi hádají mezi 27 a 31 lety a vždy se mýlí. Když se přiznám, že mi je 37 let, jsem bombardována dotazy, abych se podělila o tajemství svého mladého vzhledu.

Nechci utrácet stovky dolarů za zázračné pleťové krémy. Nechci se utápět v hektolitrech koktejlu z mladého ječmene. Nemám strach z toho, že zestárnu. Nechci nosit make-up. Nesnažím se chirurgicky vylepšit rty nebo oční víčka. Nechci si kupovat rozjasňovače, aby moje pleť zářila. Ve skutečnosti se neřídím žádnými kosmetickými pokyny jakéhokoli druhu, a přesto mi často mé okolí chválí krásnou a zářivou pleť.

Pravdou je, že nemám žádné tajemství krásy. Dlouho dobu jsem se za krásnou vůbec nepovažovala. Byla jsem divné dítě s velkými zuby a očima příliš daleko od sebe. Moje vlasy byly a jsou mimo jakoukoliv kontrolu. Byla jsem příliš hubená a moje chodidla byla příliš velká.

Vzpomínám si na dobu, kdy jsem se ze všech sil snažila přizpůsobit módním trendům. Nosila jsem modré oční linky, červenou rtěnku a tuny řasenky.

Když jsem dospěla, přestala jsem se stylizovat do toho, co mi nebylo přirozené. Začal jsem sledovat svůj vnitřní hlas, který mi říkal, že mám na obličej přestat patlat všechny ty nesmysly. V posledních několika letech jsem obrátila svou pozornost na zkrášlování sebe zevnitř ven.

jak omládnout

Věnovala jsem se více tomu, abych byla dobrým člověkem, než abych skvěle vypadala. Začala jsem rozvíjet svou všímavost, trénovat jógu a meditaci a díky tomu jsem se stala šťastnější, živější osobou.

Postupujte podle následujících kroků, které vám pomohou vypadat a cítit se mladší:

 

1. Spěte

Když je tělo unavené, odpočívejte. Nespokojte se méně než se sedmi hodinami nepřerušovaného spánku. Kupte si tu nejlepší postel, jakou si můžete dovolit. Spěte v tmavé a chladné místnosti.

 

2. Dobře jezte

Moje obecné pravidlo, pokud jde o jídlo, je dobře a kvalitně se najíst. Nedržím dietu. Nechci si nic zakazovat. Základem je se nepřejídat, jíst pravidelně a vyváženě.

 

3. Buďte hydratovaní

Voda je důležitá pro všechny naše životní funkce. Dávám oči v sloup, když někdo tvrdí, že nemá vodu rád. To je jako říct: nelíbí se mi vzduch a tak nebudu dýchat. Tělo vodu potřebuje, tak mlčte a pijte! Přidejte citrony, okurky, pomeranče, nebo co vás napadne. A vypijte 8 sklenic denně.

 

4. Hýbejte se

To je to, čemu někteří lidé říkají cvičení. Ale já nesnáším cvičení, naopak mám ráda pohyb a zábavu. Najděte si nějakou aktivitu, která vás baví dělat po dobu alespoň 30 minut nejméně třikrát týdně. To je klíč jak dopět k pravidelnému cvičení. Nemluvím o cvičení, které vede k hubnutí. Mluvím o zrychlení srdeční činnosti, která pumpuje krev do celého vašeho těla a poskytuje vašim orgánům a buňkám životně důležité živiny. Opět platí, že pohyb tělo potřebuje, takže pohyb, pohyb!

 

5. Buďte ohební

Cvičte jógu. Vážně, zkuste to. Slyšela jsem už snad všechny výmluvy na světě, proč lidé nemají dělat jógu. Dokonce jsem některé i použila. V poslední době je ale jóga jediná věc, která mě drží při smyslech. Dělám jógu, abych protáhla své tělo, ale také uklidnila svou mysl. Jóga mi pomáhá se lépe soustředit a dodává mi klidnou a jasnou mysl, takže se mi pak lépe dělají důležitá rozhodnutí. Každý by měl dělat jógu. Najděte si styl a učitele, který vám bude vyhovovat.

 

6. Trénujte mozek

Věnujte se činnostem, které váš mozek udržují aktivní. Když se zaměříte na dokončení úkolu, mozek nemá čas starat se o budoucnost, nebo zůstat v minulosti.

Naučte se něco nového.
Hrajte hry, které jsou psychicky náročné.
Čtěte.
Piště
Učte se nový jazyk.

jak omládnout

7. Travte čas v přírodě

Kdykoliv mám problém, který mi nejde vyřešit, vím, že je čas jít do přírody. Odpovědi na všechny naše problémy jsou v nás a jediný způsob, jak se k nim dostat, je jít do přírody daleko od elektroniky a rozptýlení.

Neexistuje nic lepšího sedět na skále, která existuje již tisíce let, abyste získali trochu nadhledu.
Zkuste zírat na vysoký strom a přemýšlet o papírování.
Zkuste se podívat na ptáky a motýly a přemýšlet o seznamu úkolů.
Zkuste kopat nohama do vlhké země a přemýšlel o placení účtů. Jen do toho, zkuste to.

 

8. Najděte si svůj kmen

Sociální interakce jsou pro naše duševní zdraví důležité. Lidé jsou sociální bytosti a neustále hledají spojení s ostatními. Mám sklon obklopit se pozitivními lidmi, kteří se nebojí být sami sebou. Ráda trávím čas s lidmi, kteří jsou opravdoví. Mluvíme ze srdce a sdílíme své pocity. Nejdůležitější je, že jsme rádi, že se vidíme a trávíme spolu vzácné okamžiky.

 

9. Udělejte krok mimo svou komfortní zónu

Riskujte.
Zkoumejte.
Cestujte do vzdálených zemí.
Učte se o jiných kulturách.
Zkuste něco nového.

Moje rada pro ne-dobrodružné lidi je začít v malém. Najděte nové trasy do kanceláře nebo obchodu s potravinami. Pokud budete mít štěstí, ztratíte se. Požádejte barmana, aby vám namíchal neobvyklý drink. Zapište si všechny své obavy a vyberte jednu nebo dvě, kterým začnete čelit. Když uděláme krok do neznáma, může to být děsivé, ale když ho uděláme vědomě a dobrovolně, může to být neuvěřitelně osvobozující.

jak omladnout

10. Rozhlížejte se

Život je krátký. Mějte vaše oči otevřené. Užívejte si všechny krásy, zvuky, vůně, chuti a textury. Nacházíte se v nepříjemné situaci? Zhluboka se nadechněte a podívejte se kolem sebe. Možná zjistíte, že i chaotická situace má svou krásu. Podívejte se na svět, jako byste ho nikdy neviděli.

Buďte zvědaví.
Buďte hraví.
Radujte se.

Bonusový tip: Mějte lásku ve svém srdci. Jediný čas, kdy máme, je teď. Milujte sami sebe, milujte všechny kolem.

Zdroj: elephantjournal.com

 

Roman

redaktor Cool magazine